Wat is Customer Journey?
De klantreis verwijst naar de reeks stappen die een klant doorloopt bij interactie met een bedrijf of organisatie, van het eerste bewustzijn van het bedrijf of de organisatie tot de uiteindelijke aankoop of conversie. Het klanttraject is een belangrijk concept in marketing en klantervaring, omdat het inzicht geeft in de behoeften, voorkeuren en gedragingen van de klant en bedrijven en organisaties kan helpen hun producten, diensten en marketinginspanningen te verbeteren.
De klantreis bestaat doorgaans uit verschillende fasen, waaronder:
Bewustzijn: Dit is de eerste fase van de klantreis, waarin de klant zich bewust wordt van het bedrijf of de organisatie en zijn producten of diensten. Deze fase kan bestaan uit het zien van een advertentie, het lezen van een recensie of het horen van een vriend over het bedrijf of de organisatie.
Overweging: in deze fase begint de klant het bedrijf of de organisatie en zijn producten of diensten te onderzoeken en te overwegen. Ze kunnen de website van het bedrijf bezoeken, recensies lezen, prijzen vergelijken en informatie zoeken om een weloverwogen beslissing te nemen.
Beslissing: Dit is de fase waarin de klant een beslissing neemt om te kopen of om te zetten. Ze kunnen een formulier invullen, bellen of een online transactie voltooien om de aankoop of conversie te voltooien.
Loyaliteit: in deze fase blijft de klant betrokken bij het bedrijf of de organisatie, wordt een loyale klant en beveelt het bedrijf of de organisatie mogelijk aan bij anderen.
Inzicht in het klanttraject is belangrijk voor bedrijven en organisaties, omdat het hen in staat stelt kansen te identificeren om de klantervaring te verbeteren en conversies te stimuleren. Door de verschillende stadia van de klantreis te begrijpen, kunnen bedrijven en organisaties gerichte marketingcampagnes opzetten en hun producten en diensten verbeteren om beter aan de behoeften van hun klanten te voldoen.
Concluderend verwijst de klantreis naar de reeks stappen die een klant doorloopt bij interactie met een bedrijf of organisatie. Inzicht in het klanttraject is belangrijk voor bedrijven en organisaties, omdat het hen in staat stelt kansen te identificeren om de klantervaring te verbeteren en conversies te stimuleren. Door de verschillende stadia van de klantreis te begrijpen, kunnen bedrijven en organisaties gerichte marketingcampagnes opzetten en hun producten en diensten verbeteren om beter aan de behoeften van hun klanten te voldoen.
Onze Klanten Behalen Resultaten

WJ Digital Marketing gebruikte SEO om het aantal organische bezoekers naar de website te verhogen met +68%. Daarnaast hebben de CRO-optimalisaties ervoor gezorgd dat de omzet is gestegen met +173%.

WJ Digital marketing analyseerde de markt om de kansen binnen de markt beter te begrijpen. Vervolgens hebben we een SEO campagne opgezet waarmee we op de kansen inspeelden. Het resultaat is ver boven verwachting.
Wat Onze Klanten Zeggen



Waarom Ons Kiezen Voor Online Marketing?
WJ Digital Marketing is een online marketing bureau gespecialiseerd in zoekmachine optimalisatie (SEO), pay-per-click (PPC) ads, affiliate marketing, conversie optimalisatie (CRO) en meer. We bieden ook professioneel web design en development diensten aan voor zowel eCommerce en B2B bedrijven. Werk niet zomaar met een online marketing bureau; werk met een bedrijf die je kunt vertrouwen.
Wesley Jansen
"Wil je weten hoe je online kunt groeien?"
Door mij in te schakelen voor je online marketing vraagstuk(ken) haal je veel online marketing kennis en ervaring in huis. Door mijn ervaring als ondernemer weet ik precies wat ondernemers willen. Meer rendement & geen poespas. Mijn resultaatgedreven aanpak sluit dan ook naadloos aan op deze behoefte.
Daag ons uit met jouw online marketing campagne. Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan en we kijken samen naar hoe we het maximale rendement uit jouw website kunnen halen.
Dit zijn redenen om voor ons te kiezen:

Helaas blijkt dat veel bedrijven niet de gewenste resultaten kunnen leveren. Doordat we werken met een bewezen strategieën, behalen onze klanten het rendement om winstgevend te kunnen opereren.
Als klant sta je bij ons op #1. We gaan een commitment aan waarbij we beloven altijd op tijd te komen, onze beloftes na te komen, eerlijk en respectvol te werken.
We geloven in eerlijkheid en integriteit. We geloven niet in het ‘verkopen’ van diensten die je niet nodig hebt of een one-size-fits-all oplossing. We investeren onze tijd in hogere rankings, meer bezoekers, meer conversies en de hoogste ROI voor onze klanten.
Waarom zou je werken met een online marketing bedrijf dat niet de gewenste resultaten behaald? Stop met het weggooien van je geld. We luisteren goed naar je doelen en wensen en stellen een maatwerk strategie op om de doelen te bereiken.
Onze Partners




Onze Digital Marketing Expertises
Met behulp van slimme zoekwoorden onderzoek en zoekmachine optimalisatie helpen we je hoog te scoren in de zoekmachines.
Terwijl SEO zorgt voor lange termijn groei, heb je soms een korte termijn boost nodig. PPC campagnes zorgen ervoor dat je geld goed wordt uitgegeven voor een goed rendement.
Converteer meer bezoekers naar betalende klanten. Onze experts voeren de laatste conversie technieken uit om het percentage bezoekers naar klanten te vergroten.
Doordat we officieel Google Partner zijn weet je zeker dat we beschikken over de juiste kennis en ervaring om dit voor je te realiseren. Ik zorg ervoor dat je meer aanvragen en omzet uit je website haalt.
Weten wat ik voor je kan betekenen? Vraag een gratis online marketing scan aan of neem contact op via het contactformulier.